Mar 2, 2011

Weight

assalamualaikum :)
hye. mood hari ni boley dikatakan stabil juga. but not fullfully ok. ok lupakan yang itu. tak penting. kalau di ajak bicara tentang tu entri ni akan arrrggghhh! bosaaann -,- ok dan seterusnya petang tadi takde klas dan ada chance juga untuk tido oooyyyyyeeeeaaahhh!! sayang dude ku EN HAIRI. hahahha dan petang itu juga pergi shopping beli sabun ja. shopping ka?? WTF! bandar da tak serupa bandar kot. tapi memang btol pun. like pekan gitu.


dan kalau keluar tak sentuh saya tak boley ye kawan kawan. ok serabut! ok saya memang tak sesempurna awak. makin lama makin segan dengan awak semua. ok hari ni cerita mengenai berat badan. yes! saya memang keding, kering and ap lagi word untuk saya??      -,-??   saya try untuk menaikkan weigth saya, saya da makan banyak banyak.  tapi thanx untuk awak sebab suka kan bdan saya yang keding ni, dan awak nak kan badan cam saya. tapi saya prefer, better awak dengan badan awak sekaang ni ye darl! thanx tu ika juga, sebab dia memahami situasi yang dimana saya kurus ni disebabkan baka. saya nak ada macam awak awak yang berbadan berisi tu!

dan esok apa pula percakapan untuk saya?  ok stop it.

the end,
zana <3

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ