Mar 1, 2011

entri ini

hye followers tercinta dan yang tak follow yang main terejah blog saya ni. tak pe, saya tak kesah.
apabila blog da berwarna biru, dan apabila mood da kembali berwarna warni, jari ni ringan nak menaip, makin suka jari ni nak exercise diwaktu petang ni. tetapi tidak dapat ketahui apa yang harus diceritakan. nak menaip ja tangan ni, basuh baju tak nak.

ramai yang ada teman lelaki, pakwe makwe, cewek pacar, balak,bby b, papa mama, d mummy lah bagai.
apabila saya klik link sana sini, ramai yang bercerita pasal pasangan diorang. dari awal sampai akhir. saya ada boffie jugak, tapi kenapakah saya kah tidak kah begitukah semacam awakkah??? kenapakah aku kah beginikah? -,- siapakah yang tahu? hand up! hoho, tak perlu bagitahu laa ye, saya sendiri boleh bagitahu, sebab disekeliling ada yang memerhatikan, mulut sebuk nak bercerita tentang orang. kalau boleh semua orang dia nak tahu. kenapakah pelik dengan orang macam ni, amek tau hal kau sendiri sudah aa doe. get your own privacy aa. saya tak kan cerita kan kisah boffie saya kat sini, sebab nanti dia perasan. hoho. tapi bukan tu sebnarnya. setiap pasangan ada kisah cerita cintanya, awak pun kan kan kan? so, pada saya, biar both of us ja yang tau. sebab kami bukan artis nak bagitahu kat orang. rite? -,- cousin saya selalu tanya, kenapa tak meletak kan gambar saya dan boffie di fb? dan dia kata saya tak sayang boffie. perlu ke tunjuk tu semua? dan kena ke kalau sayang seseorang tu kena bagitahu kat orang? seberapa banyak sayang saya pada zarul biar saya seorang ja yang tahu. dan kami belum jadi suami isteri pun untuk dibangga kan sangat dengan hubungan kami yang setakat "couple". sebab, ianya belum pasti jodoh kami bersama kan kan.

hmm. entri ni tersangat laa boriinngg kan kan -,- ni lah akibat orang terlalu rajin, sampai tak tau ap yang nk diceritakan.

sebelum the end,  http://shoutwhisperspeak.blogspot.com/. tengok, baca. ianya terlalu lah sedih. tak kenal pun the owner blog uhh.. jangan lupa sedekahkan al-fatihah ye.

so...
the end.
zana

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ