May 13, 2011

Birthday

assalamualaikum. hye blogger! :) da 2 bulan lebih tak di update blog ni. ce bayangkan if blog sya ni makanan, da tentunya basi kan. eeuuuww. tak perlu nak bayangkan sangat, ad ja kang yang termuntah. haha. rasa macam hilang selera nak update blog ni. cemburu lihat orang lain punya blog yang penuh dengan cerita. cemburu tengok blog mereka lawa. tak perlu nak bangga sangat aa, sebab saya pun da semestinya paling 'THE BURUK ONE'. tak payah nak ketawa, saya tau to semua. well, saya just touch up blog ni ja, but still tak lawa. sebab saya ad diary saya. meluangkan masa disitu. kadang kadang kita tak perlu nak bgtahu kat orang ramai pasal diri kita, sebab to akan membuka pekung pada diri kita sendiri.

da macam LAUT da perasaan ni, pasang surut air nya. biasa la duduk rumah cam orang gaji tak di bayar. tak menghirup udara segar diluar. masing masing sebuk dengan kija. to semua duniawi.. (eceh, untuk ko jugak,dan ko akan mengalaminya). saya menghidapi  serangan selsema, tak suka. dan badan akan menjadi panas dan kepala berasa berat. grrr. bila da sihat nak sakit, bila sakit nak baik pulak. pelik betol, ni la manusia. dan bila ngadu kat orang dan orang akan cakap 'makan lah ubat'. eeeuuuww, tau tak ubat to tak sedap, pahit bah.

11/5 is my sister birthday. dan celebrate dia punya birthday walaupun tak seberapa. give her suprise. kek choclate, secret recipe. cemburu mesti aa ada kn. saya punya birthday tak pernahnya sambut. pity on me.
:( tak pernahnya nak dapat kek sendiri (saya tipu, zarul sister make-ing a cake for me last year)  and the suprise.

and tadi saya ym dengan mmbe saya and dia ajak jadi model.. aww. cool! but mengarut laa kan, dengan muka tak lawa, dengan badan kurus kering, mana bisa jadi model-ing. ok lupa kan. -,-




THE END,  ZANA

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ