Dec 6, 2010

saya tak tahu apa yang saya da cakap kat awak
saya tak perasan apa yang telah saya ucapkan pada awak
sesungguhnya hati saya pada awak lagi
saya hipokrit sekarang ni
saya tak nak tunjuk
saya malu dengan awak
saya tak padan dengan awak
awak adalah kelemahan saya
saya tak sempurna untuk awak
saya rasa saya banggang yang teramat sangat
status awak dekat facebook to saya yang ubah
saya yang online kan
saya tak nak awak ada girl cam saya
awak boley dapat yang lagi better dari saya
mood saya memang down gila ni
so saya harapkan awak tak payah layan kerenah saya ni
every time second minute
i waiting ur name appear  in my hp
haha
kadang kadang tak sampai hati mau buat gitu kat awak
tapi f saya layan awak
awak akan dimarah
dan saya tak kan layan awak
hantar mesej pun nak x nak
saya tak nak gitu
better tak yah mesej langsung kan

love plus tension <3

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ