Dec 7, 2010

perasaan

ho'oi. pagi pagi cam da kena tipu. bagus ok.!!!!!!!!!!!! good job.. amal kan. cam tak sangka kau gitu ye. tapi da lama aku tau perangai kau cam tu, aku diam kan ja. sorry kalau aku tak layan kau. kau tak nak bagi tahu kat aku hal kau, apa yang kau sedang alami, apa masalah kau, mybe pada kau aku ni bukan seorang yang bagus untuk kau nak luah kan tu semua dan cerita kan hal to semua. tapi aku nak cakap, aku sikit pun tak heran kot? banyak benda yang patut aku lalui plus aku fikir kan. so dengan perkataan yang ringkas, lantak kau laa nak buat apa kan.  nak cerita cerita jaa, aku dengar. 


dari sem lepas, aku perhatikan kau jaa, style kau, ho'oi.. kenapa mesti kau cam tu, cam nak ikut cara aku, apa yang aku ada, mesti kau nak ada gak. (kalau silap sorry laa) soooooo bbbooooooorrrrriinngg -,- just be your self n stop laa acting n tipu orang to ok. ko buat kat orang dan kau telah dapat balik. ok. kau tak payah laa tipu aku, aku da kenal kau kot?? 


to my blog, my beloved cousin kirim salam, boley ke gtu?? pedulik laa.

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ