Nov 5, 2010

tengahari

pagi pagi budak budak ni da memekak, berlari lari, biase lar kan budak budak, tp budak yang seowng ini hyper active giler bapak, x makan saman. kalo adik aku ni, da lame kne campak dalam gaung, menyemak je kan. mak, nasib bek mak x melhirkan zuriat agi. hee semase tidur, ade bende gerak di rambut ku!! APAKAH ITU?? kucing?? ohh tidak, kenape ko mesti ggu aku.  aku ggit ko nanti kang, xde ke bende len nk di buat men?? rambut aku jugak jadi mangse, aku tau rambut aku lembut(geli aku,angkat bakul sendiri lar ko ni nadiah)
baru pas mandi, bangun pagi yang agak lambat ,1o lebih, membuatkan pale otak aku ni pening, tengok tengok je ye tido agi. besh nye tengok awak tido, cam nak join sekali lar kan. pi basuh muke dan gosok gg je. mandi nanti nanti je lar. eeeerrrggghh, laponye pwot ku, da berjoget joget da cacing dalam pewot aku ni, cian ko cacing, sabo ye. tunggu sume owang siap, dan abg man berkate, kite siap siap pi makan, hurayyy!! ni lar saat yang di nant nantikan ok. sayng ko lar.. hee...order roti telur 1 je. tapi lapo lagi ok. x pelar. nanti tengahari makan lagi ok. ok, pas mam roti uhh balik umah to balik ye, basikal?? agak da lame x men kan, tapi tayar pancit, ape citer ni. tapi nasib bek ade superb saya sorng ni. lepaskan rindu, da lame x nek bende alah to. tengahari legat men kat luo, nak hitam kan kulit. makan tengahari pun telah tersedia, hee, nasib bek x mati kebuluran ye, skang aku kuat makan, tambah nasi nasi sampai 2 kali hahah. bf saya dan roomate cakap jari saya tembam tembam, adakah itu sudah cukup untuk mengatakan saya chubby?? gemuk?? hhaha.. tapi hati saya lagi suke bile awak cakap gitu ok, sememangnye saya nak jadi gemuk. hee.. ok, pas mam uh, ktowng kuar pi mesra mall men bowling, tapi ramai ornag,  pe r, redah je, yeaaahhh!!! nak lawan sama ko ok,. tapi 1st game aku terkandas, uuwwaaa!! cedih nye, tapi lagi pun tempat uhh x best..ceh konon salah kan tempat, padahal x geti men. hee. 2nd game SAYA YANG MENANG OK HAHAH...tapi markah x lar tinggi cam pizan kan. 


malam, ok da xsabo ye nak balik, nek bus yang bername maju. huu.. bersama dia, konon nye nak jage aku sampai jb.alahai beknye ko sayang. mmmuuaaaahh.. dengan mak saya yang asek kol ni kan. sorry ye mak yah x kol, kredit ku da habis..wah! ko agak romentik lar kan sampai ko pakai kan aku sweater ko. hee. padahal ko sejuk sayang, sorry, aku x se romentik ko ok.. lastly, aku pening kepale meghadap lappy ni dengan keadaan bus yang terhuyung hayang nikan. eerrrggghhh!! yang paling penting aku sayng ko lar zarul.. mmmuuaaahh..

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ