Nov 6, 2010

one day at home

wow!! best giler ok. da sampai jb. da sampai umah ku. jam 6 pagi diterminal larkin. di jemput oleh kedua ibu bapa ku. ehek.rindu banget deh sama kamu. pergi sarapan dulu, then baru balik.  banyak yang berubah ok kat rumah. yang penting dapat katil baru, single punye. angah, pasni x yah lar aku berhempet hempet nan ko ok. huhu. ko xde kat rumah, rase cam rumah to aku yang punye, dengan suare ko xde! wah! aman nye dunia. tapi aku jeles, ko dapat jalan. yang penting aku da dapat jumpe bdak cumel!! tapi nape name ko mesti same nan budak uhh! huh! agak menyampah lar kan.. tapi xpelar.  cam xde wat ape lar kan kat umah. bercerite yang entah pape to kat mak kan.ahh.thanx mak jadi pendengar yang setia. mmuuaahh.
da x tau nak cakap ap lagi. duduk kat rumah buat kije, kemas rumah, rutin harian aku ok. huh!! xpe lar. rumah ko jgak kan nadiah.

yang penting aku rindu ko 
zarul hafiz!!!

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ