Nov 4, 2010

seminggu

sudah seminggu sudah x di update ok. sibuk nan exam, tp xde lar sibuk mane pun an. main je lebih. sampai nk jawab soalan agak stuck an otak ni, entah  ape lar kan. eh, belum lambat lagi kan nak cakap da  masuk BULAN NOVEMBER, BULAN YANG AKU NANTI NANTI OK!!!! SUPERB!!!! LOVE IT.. YEEAAAAHH.. mmuuuaaahh.. x sabar ok nak tunggu tarikh itu!! selamat kan lar aku. hee. final da pun abes ok, tunggu untuk balik je, stdy pun x masuk pape, mase exam pun x pk nk jawab soalan!! SAYA NAK BALIK! but, currently in  kemaman, dirumah sepupu roomate. tapi kali ni cam bermakne gitu lorh!! wah!! best giler  lar siak, x pernah pernah dia ikut!! thanx sudi ikut saya n sentiase nan saya awak. terharu gitu(bontot mu nadiah).haha minggu exam ni cam asek nak mara dia, kenapa?? sebab sayang dia lebih kot?? yeke?? can u answer it for me? mungkin sebab bulan ni bulan november. hee. ap je. 3 hb ko wat perangai?? errrgghhhhh, saya da tau to, buat kan saya lagi tension nak jawab paper math, da lar lembab giler otak ni process dalam bab kire kire, maklum lar kan, sk dulu x amek +math, sampai poli ni je, like wow lar kan, saya x suke math ok!! ish. nape awak buat sume to?? awak da tau kan saya xsuke? saya x nak tegur awak buat selamenye, tapi syg sy sorng to nasihat kan saya suruh jangan wat awak gitu, ok, finally, saya x nak wat awak lagi tension ok. nasib baik saya ad perasaan lagi. kalo x aku da bunuh ko pakai pistol air(mongok). ko wat perkare yang same cam dia, kenape?? kenape mesti bende to!! ok, setengah perempuan mybe suke laki amek bende to, mybe cakap amek bende to nampakkan laki lagi macho?? oh gosh! boley jadi sawan aku. eeeuuuww. laki cam to?? not my taste ok. menghabiskan duit je ye.. bek simpan duit bawak pi haji. hehe atau bagi aku duit to, aku simpan kan dalam bank aku.ok. renung renung kan dan selamat ber amal. 0,0


esok, pada jam 1o.45 pm, saya da dalam bus maju, away go back to jb, my superb country n my home sweet home. mmmuuuaahh.. MAK!! BENTANG KAN KARPET MERAH UNTUK SAYA(lemak berkrim ko). ehek. biase lar kan, balik bukan tiap ari, bukan tiap minggu, tapi 2 3 bulan sekali, ape slahnye kan syg ku puan jamilah. hee. angah!! xsabo ok nak gocoh nan ko cam dulu, sampai ko nangis kene nan aku! wah, betapa hebatnye aku. wewit! xsabar x sabar sabar. agak sedih nak tinggal kan kamsis tadi, kejapnye mase berlalu, da nk masuk sem 2, cuti sebulan ok, agak bebas lar kan otak dan diri aku ni nak kuar nan blood sucker aku to sume, mish u all damn much ok, x tahan, haha. awak, syang ku, nape ko buat sume ko da xajak aku, ko da xswoh aku teman ko kat blik time ko sakit?? nape mereka yang ko pilih,? aku agak terkilan nan ko wahai shabat, ko x suke aku ea, ko da benci aku? ko da x nk kawan nan aku? what the hell is going on, saya x nak ok kehilangan kawan cam awak, tapi sekarng awak agak rapat nan budak yang kadang kadang saya suke dan x suke to?? nape da cam dulu nan saya? gelak ketwae bersama?? jeles??? ok, saya ngaku saya jeles, so?? ap salah saya sampai awak jadi cam to?erm, ape ape pun kite still kawan rite,? ok saya paham siape saya. saya sayang awak sangat, agak sedih tadi nk tinggal kan awak, awak pergi dulu dari yang len. tc awak.ok stop!

sekarng, x tau nak buat apa, lapar sangat, erm, bosannye, dia da tido, awak awak, nape tido awal sangat?? bosan tauk, nasib bek ad ko lappie. biler ko nk bertukar jadi biru ea? biler nak ad acer yang berwarne biru?(buat sendiri, pandai ke?) errgghh.. finally, mate aku agak da cetim da ni. selamat malam. -,~

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ