Nov 10, 2010

siblings

ok. 1st day day sampai jb. matlamat utama. 
mintak mintak lar sume nya ok. 
saya nak tenang kan hati n tenang kan pikiran saya ok.
x cam dulu ok. 
best tengok adik bradik orang len. 
happy gitu lorh.
saya nak jugak tauk.
x nak gado gado.
cam sweet sweet gitu je kan.
huu
tapi jangkaan saya??
ianya btol!!
wah!!
sukenye saya.
thanx my gemuk, my hidung beso, my bantot.
hahaha
tapi x tau r kalo kowg act je lbh nak ok depan mate aku je.
mak yg swoh ke??
mntak mntak x lar kan.
amin
mmmuuuaaahhh syg kamu semua.
oit bantot!
ko makin gemuk tauk!! eerrrgghh.
jeles.
hey tgk lar aku, ad x perubahan cam sebulum ni ko cakap yang aku ni badan da nek?
cakap lar cakap lar!!
tapi ko x tengok aku pun. 
maklum lar orang nga lamun dik cinta yang agak poyo to lar kan.
konon konon sweet lar.
eeeuuuwww
jauh beza tauk umo ko nan ye.
same baye pulak to nan aku.
ee
saya x suke lar bantot!!
tapi ALHAMDULILLAH itu aweks telah mengubah c bantot uhh kepada 'ok lar kan'.
dari xde langsung.
huu
da xcam dulu yang suke meradang to je kan.
u always smile
huh!
lega hati aku.
takot ko marah aku bile aku cakap ko gemuks! oppss *,*


gemuk
ko sememangnye gemuk ok.
hahah
ko tetap dengan perangai ko to.
eee x paham


hidung beso!!
yo!!
ko larh yang paling aku sayang tauk
paling yeye o
haha
ko sombong ok
bajet nak mampos walaupun muke ko x seberapa
now aku nga ikut cara ko makan.
cam pompuan.
wewit!
ko pandai walaupun ko x bljo n da nak final an
slumber je ko kan.
cam ane aku nak jd cam ko erk?(just be ur self nadiah)
ko selalu usik aku n mak selalu backup ko
kalo dikutkan aku nak je ketok kepala ko uh masuk kedalam(cube bayang kan)
nasib bek lar aku ley tahan panas baran aku ni.
now ko ok nan aku
x cam dulu
like statement ko bagi kat aku dulu
*ko bukan adik aku ok, if xde adik cam ko ni lagi bagus*
till now, i remember that word n that statement u give it to me.
sungguh sedih lar kan.
but now?!
wah
teruja ok
4 sibling... together gether ok.
hahaha
mak, mesti mak lebih happy kan sekarang?
heee
i see ur face..
mmmuuuuaaahh
now kiteowng agak gado gado manje ok mak, dont worried.



0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ