Nov 8, 2010

distance

awak awak awak awak awak 
alahai
tadi saya tanye makcik saya, muke awak to lawo ke
then makcik saya cakap
awak ni jenis yang pemalu??
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuwwwwwwww...
geli aku dengo nyah!!!!!
adakah begitu?
ke makcik saya salah tengok?? 
biase lar kan malam malam mte nye da ke len.
tido tido tido.
saya jeles? 
no way!
selisih malaikat 44 nak jeles nan awak
sebab mak plus bf plus csin plus kawan saya cakap
saya btter dari awak aw
biase lar kan kurniaan Allah.
awak awak awak awak awak
maksayacakapifxsukesayajangancakapbelakangbelakang
FACE TO FACE LAR SIS
JANGAN STAKAT AYAT JE LEBIH OK
huuu -,-


zarul hafiz bin mahmud, 
name yang sering ku ucap kan,
seseorang yang sering ku fikir kan,
seseorang yang hadir dalam hidup aku yang mengenalkan aku pada erti kehidupan,
kesempurnaan seseorang itu bukan dilihat pada paras rupa plus kekayaan, kepandaian orang itu dalam memikat wanita itu plus 
dengan cara orang tu mengungkap kan kata kata manis pada wanita itu,
kekayaan tidak memboleh kan kite untuk membeli someone or cinta itu,
walau sekaya mananye dia,
u make me fly fly fly n fly away sayang,
wow!
awak, telah menghenti kan keperitan yang dilalui oleh saya dalam beberapa bulan ini,
awak, berusaha untuk mendapatkan senyuman saya walaupun perkara itu rumit bagi awak untuk melakukan nye,
kerana kata awak, 
saya ni susah untuk dibentuk, susah untuk dimilik, 
susah untuk awak keluar kan kata kata manis awak pada saya, 
sebab awak kata saya ni jenis yang ganas plus kasar plus wanita yang x romentik
so awak cakap awak susah nak romentik nan saya,
sebab bile awak keluar kan kata kata tu pada saya, saya akan kata kan MENGARUT
TAPI DALAM HATI DA CAIR DA OK,
AWAK
da cukup ok pada saya,
awak tahan dengan apa yang saya da buat kat awak, 
dan kata kata yang saya lontarkan pada awak,
awak, kadang kadang saya sedih, 
kenapa awak x sama macam mereka??
diorang ley bagi apa je yang saya nak
yang saya perlu kan
keinginan saya nak kan sesuatu. 
tapi awak??
mule mule saya xdapat nak terima sume to,
sebab sepupu saya cakap if nak cari someone uhh biar lar loaded,
tapi mak saya cakap, biar dia miskin plus x berharta sekali pun, asalkan dia x menyusahkan hidup ko,
tapi sekarng saya da paham keadaan awak, 
dan biar lar orang nak cakap apa, 
saya x kesah,
hidup seseorang itu akan berubah dengan ada nya usaha plus doa pada ALLAH,
saya terlampau sayang kan awak,
ye saya memang cepat sayang kn orang,
awak, selalu mengungkap kan kata kata yang awak to sayang saya
awak, saya rimas tauk,
tapi saya nak dengar to tiap tiap pada hari selagi saya masih boley bernafas like orng len,
terma kasih awak,
AWAK
saya xpernah dapat orang yang saya minat sebagai cuople like saya da dapat awak sekarang ni
thanx to god,
krne dianugerahkan bf like u..alhamdulillah
tolong jangan ikut care orang len,
saya da xtau nak cakap cam ane lagi untuk menyakin kan awak yang saya sayang awak seorang,
dihati saya ada awak,
hidup saya x lengkap xde awak,
awak jangan slah sangke dengan kate kate saya ok,
sebab apa pekataan dan ucapan yang saya lontar kan pada awak,
sayang saya kat awak tiak akan berubah,
walaupun dengan kekurangan awak,
ketidaksempurnaan pada diri awak uhh,
insyaallah!!
kite pasti boley mengekalkan hubugan kite ini,
molot orang, 
pandangan orang,
kata kata orang,
muslihat orang,
hati orang,
hanya ALLAH SAHAJA YANG MENGETAHUINYA,
SESUNGGUHNYA KITA TIDAK DAPAT UNTUK MENUTUP MOLOT ORANG DAN MENHENTIKAN PERBUATAN ORANG ITU SEMUA PADA KITA, SUDAH LUMRAH MANUSIA DIJADIKAN BEGITU.
JIKALAU ADA IKHTIAR DAN KUDRAT KITA SEBAGAI MANUSIA, KITA BOLEH BERUSAHA UNTUK MENGUBAHNYA.

APA YANG SAYA MAMPU LAKUKAN
AKAN KU LAKUKAN
DAN
NADIAH SAYANG KAN ZARUL HAFIZ 
love you more than u love me.
love u more than word and its cnnot describe by word

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ