Feb 28, 2011

setiap hari

Assalamualaikum for my lover reader and so on.
title dekat atas ni. tak tau apa motif dia sebenarnya nak bagitahu.
yang penting, hari hari yang berlalu ofcourse ada something yang menjadikan hari kita ni sebagai hari yang akan mendewasa kan diri kita. dan hari hari hari hari ini lah yang telah diberi oleh ALAH S.W.T sebagai cubaan kita hidup didunia ini.


kenapa dengan hari ini? kerana hari ini telah cukup 1 hari saya menguna kan talian hotlink atau lebih dikenali dengan maxis, rangkaian yang menghubung kan saya dengan ibunda plus ayahda(cam ni kot bunyinya, kalo tak betol senyap kan sahaja) plus boy friends saya atau lebih dikenali dengan kawan lelaki plus sahabat andai saya di mana shaja saya berada. APAKAH?? IGNORE it. if sape sape nak number saya, pergi sahaja ke maxis center. number saya bukan untuk dijual dan untuk dikacau oleh agas agas yang sedang mencari cewek. sebab saya udah ada pacarnya. dan tiada lagi gguan dari orang untuk mencari En iskandar yang tak dapat sya kenali siapakah orng itu.

kadang kadang seseorang yang kita belum kenali dengan sepenuhnya tu akan cakap kita macam macam, bawa mulut tu entah kemana sahaja. sememangnya dia belum mengenali diri kita dengan sepenuhnya dan sesempurnanya. awak, diri saya memang macam ni lah. saya jadi diri saya. saya senyum apabila saya fikir ianya perlu pada masa itu. pada dasarnya saya bukan nya sombong. dan saya memang tak sombong. kalau awak nak tau, saya macam ni sejak dari saya kecik lagi. saya memang tak reti nak bebual dengan orang, lagi lagi yang baru nak rapat. senang citer, ada orang susah hati bila tengok saya happy. saya tak reti nak bergaul dengan orang. saya susah nak senyum. awak jangan risau laa ye, saya ok lagi.

hey awak tu pulak. watch out your mouth ok sayang. awak tak tapis langsungkan mulut awak. awak tak pernah langsung  nak jaga hati kita orang. men ikut sedap mulut awak ja nak cakap pape. nak gurau ada batasnya. nak gurau ada tempatnya. ikut suka hati awak ja nak tonjol kepala kita orang. time awak kena tau pulak nak mara. sume perkara nak kena ikut cakap awak. sampai orang len gelar awak tu ketua. macam nak jadi leader aa kan. tapi ni leader tak bertauliah. boley gitu. saya da lama da bersabar dengan awak. jaga maruah awak depan membe sume. awak cakap saya lembab, ok saya sabar. sebab saya fikir awak kawan saya, tak perlu rasanya saya nak malu kan awak balik kan. saya tak sampai hati nak mengeluar kata kata kesat kat awak. sebab saya tak nak hilang kawan plus saya tak nak gado kerana benda ni like bdak bdak kan.

cermin diri awak, jangan nak malu kan kawan awak sendiri di depan khalayak ramai.


omg, apakah ini semua. perlukah saya mimpikan perempuan itu. eeeeeuuuuwww.
tak perlu. saya tak nak berbaik dengan perempuan macam tu.
selekeh ja, peluk cium dia.
kononnya baik baik dengan dia. jalan bersama.
kata orang, mimpi tak kan jadi kenyataan?
apakah benar?
cout<<"give ur answer:"<<endl;
cin>>ur answer;


the end, zana
love zarul hafiz

4 comments:

  1. susa nak tengok awak senyum .. tapi happy bila da npk awak tersenyum (: manes macm gulaa ..

    ReplyDelete
  2. heeheeeh. thanx ena. saya akn try untuk seyum...

    ReplyDelete
  3. haha..awk after coding tu awk letak star ni ea
    **************************************
    senang sy tekan je 'enter' terus kua jwpan..:p
    motif : saje nak tingkatkan pmbelajaran..hahhah

    ReplyDelete

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ