Dec 15, 2010

selfish -,-

hello, today i would like story about yesterday, its too late rite, but, i think i must write this. (hancur siot bi) arrggggghhhhh. yes! sejak sejak ni mood aku x berapa nak elok. apabila mood tak elok, kita rasa nak marah,  apabila ada orang buat hal dengan kita kita rasa cam nak shoot ja, tapi iman saya kuat lagi. insyallah. now, aku tau kau pandai, aku tau kau tahu semua perkara, aku tahu kau nak tolong aku. aku tahu kau paham benda tu semua, tapi tak payah nak TEPIS, aku ulang TEPIS, paham dengam maksud tepis rite?? 
hah, tak payah aa sampai nak tepis tangan aku cam aku ni kelihatan bodoh jaa kan sampai kau nak buat gitu. pantang betol aa! arrrrrrrrrrrrggggggghhh!!!!!!!!! tak boleh kaa nak mintak baik baik dengan adab sopan yang kau ada hah??? aku nak jugak belajar install benda alah tu, aku nak amek tau jugak benda tu semua! benggang tau x dengan diorang masa kau buat gitu! walaupun nasi kelihatan dah habis, tapi aku da xde selera nak makan, (apakah?) yes! aku selfish, ko nak buat apa dengan aku?? aku tak suruh pun kau paham aku, aku tak suruh pun kau jaga hati aku, aku tak suruh pun kau paham aku, aku tak paksa pun kau untuk berkawan dengan aku. macam sebelum ni aku cakap kalau nak kawan kawan aa dengan aku ni, aku tak sebagus orang lain, aku tak sebagus orang lain, hidup aku hanya untuk mengumpat orang, aku hanya menyusah kan orang, ok aku tau setiap orang ada masalahnya sendiri, kau tak pernah nak bagitahu kat aku apa masalah kau, aku memang tak paham, asek kau ja nak paham aku, so sekarang kau tak payah susah kan diri kau untuk buat tu semua, terima kasih. aku tak perlu kan orang untuk paham aku. kau tak perlu nak tipu pasal diri kau kat aku. 

dan seterusnya saya happy dengan masuknya kelas softskill. main kapal terbang yang mengembalikan zaman kanak kanak. boleh gitu -,- secara kebetulan pulak awak pakai baju warna biru kan.  so diringkas kan memang saya sayang awokkkkkkkkkkkkkkkkkkk. 

kalau tak nak kawan dengan saya, ok go!! saya tak nak awak ada kawan macam saya yang awak kata kan saya ni tak pernah nak paham diri awak to kan. so terpulang ye. 

hey, sedikit pun aku tak kesah kau nak cakap apa, aku tak dapat apa pun kalau kau maki aku sekali pun perempuan!!! sedikit pun tidak luak. tengok jugak kau erk blog aku ni. tauuuuuuuuu, lawa kan. hmm, aku tak kesa aku tak de peminat, aku tak perlu kan semua tu, kenapa seseorang tu perlu bangga degan apa yang dia ada ye?? heran aaa saya dengan orang ni.

the end :-

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ