Dec 12, 2010

fuck u back

tamtara. hoi, lagi mau cerita pulak dekat entry ko. alahai bosan.............. woi budak konon remaja, sedar diri wei, dunia da nak kiamat!! tak payah payah aa  ko nak blagak dengan aku dengan stakat muka cantik? (ah, cam haram ada aa)  eeeuuuuwwww, gila bapak dengan perangai cam uhh, kalau elok n pkai tudung labuh  x pe gak wei nak cakap aku cam uh. cermin muka ko to kat mangkuk jamban, cam serupa an dengan muka ko. hohooho berhenti aa dari perasan yang diri ko to glamour, hoi, orang add ko to sebab dengan perangai ko plus orang mengata ko wei, dengan perangai buruk ko to!! cukup baik aa aku nak mintak maaf dengan kau, aku x batak pun nak mintak maaf dengan orang macam kau, dan aku x desperate nak mintak maaf dengan perempuan  sundal plus cia plus jalang plus kebret dan sewaktu dengan nya. jantan aku baik?? ooooyyyyyeeeeaaaaahhhhhh???????!!!!!!!!!  BEKAS KO JUGAK yang penah kau sayang tu an. ko pk aku kisah ap yang kau nak cakap uhh, wei sundal!! senak kan perut  ko ke ap, ko nak jadi bibik aku ke ap nak matang kan aku?? sudi?? hahaa. macam cb!! aku x hadap langsung aa wei kalau dia nak cari lain ke ap, kau ingat aku kesah dengan semua tu, yang sikit sikit nak nangis!!!!!!!!!! wei, aku bukan kememeh ok, dan aku bukan jenis yang duduk bawah ketiak mak!!!!!!!!!! wtf!!!!!! biar aa orang nak cakap aku ni desperate sangat ka nak ada bf!!!!!!! yang penting aku tak kuar dengan bf orang!!!!!!!!!!!!!!!! dan aku bukan jenis yang murah!!!!!!!!!!! ok, dapat?? eh, yang gambar kau kat entry uh, yang fuck uhh, kalau satu hari nanti kau dapat n kena cam tu bagus jugak erk, sekarang boleh r ko nak tunjuk tunjuk gitu n blagak sekarang, nanti kau da kena baru kau tau. oooyyyeeaaaahhh!!!!!!!! 0,o ko pk ko matang dengan cara ko macam to. alamak, soo boringgg doe. wei jantan aku tu yang cari aku, sekurang kurangnya aku bukan syok sendiri okkkkkkkkk.. hahhahaha benda yang kecik pun kau nak besar besar kan, cam tak boleh setle kan baik baik pulak, ko ad otak an, so pk, siapa yang yang cam budak sekarang ni. alahai, disebab kan kau entry aku sekarang ni busuk, asek cakap pasal kau je wei!!! buat dosa aku ja, kalau aku tau aa an perangai ko still cam ni, aku tak kan r wei nak mesej ko, puuuiiiiii!! boley jalan aa! aku rasa kau menyemak ja kan dalam friends list aku, argghh. rasa cam nak buang! tapi x pe laa. kau buang aku dulu ye. chill. vavi.


astagfirullahalazim


dan now untuk sayang saya. hai sayang! haahaha banyak kan molot busuk citer pasal kita, pedulik aa kan. saya plus plus plus plus plus plus plus sayang kat awak. hee boley gitu. da tak sabar ok mau teman awak shopping nanti. lambatnya masa berlalu! hmm. alangkah bagusnya kalau doraemon ada. sayang, sorry tau untuk petang tadi hilang kan mood baik awak to, x sengaja, ingat kan awak da paham saya, hee. tapi saya salah. sorrryyyyyyyyyyyy too much ok hun. sumpah, saya memang tak geti nak paham awak. sebab tu jadi cam ni, asek gado je, tapi gado gado manja ja kan. 'u a'll ready recieved fllying kiss from ur gf, mmmuuuaaaaahhhhh'. sayang awak b, thanx aw bagi semangat kat saya dalam masa saya susah. love love love love i give for u only ok. repeat! only for u sayang! sayang,sem ni kita, eh bukan kita, b da ok da kan sayang, sem ni saya promise buat yang sebaik mungkin!! insyallah. sayang, awak jangan marah marah ok, saya takot tengok awak marah, omg! seriously!! tenangkan diri ok. istigfar banyak banyak sanyang,jangan layan orang cam uhh, buang masa ok, saya sayang awok!! hey awok toooooooo!! O.0 hehhehe senyum sikit. saya nak mintak maaf atas ap yang belaku sejak akhir akhir ni ye. that all my fault! mongoks punya saya kan.






enough untuk hari ni ok, penat da nak maki perempuan cam to, tak masuk ajo!  
i love u zarul hafiz bin mahmud (wink wink wink wink)
soorrryyy, ayat agak kasar sekarang, hhhoho. janji len kali x buat lagi(apakah?)

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ