Dec 10, 2010

hangout

ho'oi. kuar lagi,  bersama teman ida. cam x berapa hari ni?? napa ye?? hmm its ok. ingat kan tak mau ikut, tapi sorang diri dibilik ni, cam mongok ja kan?? tak boley jadi, mereka bersuka ria, saya keseorangan.  semestinya sayang  saya ni ada ok. tidak boleh ketinggalan. pergi pantai batu pelanduk. omg. amat boring disitu -,- sorry aa ye,  memang kenyataan. dan orang lain yang ajak kuar saya yang over acting dengan boffie saya. ho'oi, x pe laa kan yang penting kita dapat jumpa kan sayang. i give u flying kisss...mmmuuuaaahhhh.. dapat x?? hee(ap ko ngarut daaaa) saya sayang awak boffiiee walaupun tadi ada cikit pergaduhan, tapi saya suka cari pasal dengan awak, hahaha saja nak dengki awak. saya suka dengan pergaduhan. borring aa kalo asyik baik jaaa.. nak aa jugak something like wwwwooowwww gitu kan.. saat saat lempang melempang ke an. my favy!! mmmuuuaaahh. but saya x puas hati, dan saya memang x puas hati nan ko ok. first n the last ok. omg!! itu dinama kan serik!! u get it? bukan dengan awak ye boffiee..  hohoh tadi masing masing cam senyap je sume, itu jugak salah satu masa masa yang tidak meyeronokkan. duduk dalam kereta yang agak cam sardin, sorry aa ye menyempitkan lagi ruang ruang dalam kete uhh. -.-


x ley bla


sehati berdansa


meluangkan masa bersama mu
meluangkan saat saat bersama mu
meluangkan detik detik indah bersama mu
mengukir kenangan  bersama mu
mencipta kebahagiaan bersama mu
melupakan kisah kisah lama
cinta ku hanya untuk mu
sayang ku hanya untuk mu( bawah cikit da ayah an mak)
seorang yang care about me
seorang yang mampu melayan kerenah saya
seorang yang mampu bertahan dengan saya
seorang yang selalu meluah kan perasaan tu (its soo boring sometimes)
someone yang telah mengukir kata kata janji
someone yang telah mewarnakan hidup saya like 'rainbow'
seorang yang agak poyo eeeuuuuwwww
seorang yang agak gedik like 'dia' tu
kata kata sayang plus cinta keluar dari molotnya
when the first time we see each other
dan akhir sekali
saya sudah kehabisan idea
nanti saya sambung lagi




kerja belum siap!! omg.. waste my time untuk ganggu hidup kau lagi ok nok?  -,-

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ