Dec 8, 2010

doa

kepada kawan ku yang aku sayangi
aku harap kan kau tabah dengan dugaan ALLAH yang sedang DIA beri kan  kepada mu
itu adalah cabaran didunia
DIA sedang menguji diri mu wahai sahabat ku
sahabat ku
henti kan laa tangisan dari air mata mu itu
daku sangat hargai diri mu sayang
selama mana diri mu menjadi kawan ku
 akan ku setia mengambil berat terhadap diri mu
ALLAH akan mengambil hamba yang dia sayangi
yang setia terhadapNYA
kawan ku
apa yang kamu perlu buat sekarang adalah sembahyang
dekat kan diri kepada NYA
jangan laa engkau rendah kan diri mu itu dengan perkara yang engkau alami sekarang ini
jangan pernah berputus asa
dan sentiasa berdoa kerana ALLAH 
kerana ALLAH sentiasa mendengar doa doa dari hamba NYA
aku akan mendoa kan untuk kesihatan diri mu sayang
jangan bersedih sayang ku
aku tidak sanggup melihat keadaan diri mu begitu
semoga kau sihat seperti biasa 
dan
keceriaan diwajah mu kembali semula

hanya doa sahaja yang ,mampu aku beri kan. amin.

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ