Oct 26, 2010

sorry for today.

hari yang agak spoil lar kan!! eerrrgh. da lar dia kene nan lecturer. its ok awak. ape ntah masalah sebenarnye. erm. kenape lar saya cakap nan awak hari ni kan, saya x de niat nak membeban kan pale otak awak uhh. ohh! tidak sama sekali.. sorry dear, i really didn't mean it! saya x de niat nak wat awak pikiran sangat benda yang saya nak cakap, mybe saya perlu cakap benda to esok esok kan, tapi saya pun x ley, agak pendam benda uh, saya agak kesian kat awak tauk!! jantung saya laju tadi masa awak pandang saya nak tau benda to, mulot saya saya agak x ley nak berkata. nak nangis pun ad! i didnt mean to hurt u dear. if u cant accept me, just tell me now. dear, stop acting ok. lol!!  I LOVE U SO MUCH!!  saya x ley tahan, hati saya sebak giler pk kan bende to n pk psl awak, knp awk yang mesti kena? er, im so sory.. saya pakse diri saya untuk happy kan keadaan, tapi awak suruh saya serious, awak ingat saya saje je ea nak senyum gitu. susah bagi saya nak wat benda to tauk!! tapi tadi, awak acting je lebih, saya tau awak, jangan tipu saya ok. bak kate awak, kite baru je couple, tapi  kite da knal lame, saya tau awak. awak hantar saya, thanx, mybe awak x nak saya jalan sorang sorang tunduk bawah sambil nangis. saya agak gumbire tadi, awak muncul kan balik saya punye mood to,hahah. mongok r awak ni.. malu saya nan bdak to, nasib bek saya x kenal dia. hahaha. terime kasih muncul dalam hidup saya.

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ