Oct 25, 2010

OMG!

OH GOSH!!
X SANGKE GILER LAR SEY!!!
NAPE LEY JADI CAM NI NADIAH!!
COME  ON NADIAH!!
WAKE UP!!!!!!
AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGHHHH..
TENSIONNYE!!!!!!
U CAN DO IT...
DONT CARE ABOUT ANYONE ELSE!!!!
JUST THINK ABOUT UR LIFE AND UR FUTURE!!!
XPAYAH DIHIRAU KAN budak yang agak 
BAD MOUTH TO OK!!
LOSER..
BUAT MASE NI JANGAN DIHIRAUKAN PERASAAN ORANG KAT KO TO..
yang agak da tipu ko uhh,, yang kate sayang ko to sampai sanggup bohong ko n find another gurl!
ok! thanx..
that good enough for me to u hurt me.
selame ko da ad gurl len,ko happy nan ye,ko tinggal kan ak.
dalam mase yang same ko ckap ko x sayang dy, tp knp msti cam to??
ko ingat pmpuan to boneka ke!!!
eeerrrrrggghh!! -,-
ko cakap n janji nan aku, kite focus pada stdy dulu. tp ko??
biler ak luah kan kate cinte ak kat fb n kat bnde ni,, ko tanye ak cam polis.
ak kuar nan cape? ak  bahagie nan cape??
hey!! its not ur prob ok! huh! so busy body lar kan n so pathet
no need to know lar ea nan cape aku kawan sekarang ni.
salah ke aku nak bahagie skang????
skang ko nk cakap ak x phm ko? 
ok..sememangnye aku xpaham ko!!!!
so??
then ko bg ayat ni kat aku???

Tak pernah ku fahami ertimu padaku,
Tak pernah ku mengerti hadirmu untukku,
Rasa yang pernah kau bagi,
Cinta yang telah kau beri..
Setelah ku terjatuh baru ku sedari,
Betapa kau kekasih hingga hujung hati,
Rasa yang setia menanti,
Cinta yang tak akan pergi...
Menyesal ku akui tak terima cintamu,
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku....
Terlambat ku akui berertinya dirimu,
Kerna hanya dirimu sambut cinta,
Penawar peritku...
Hanya dirimu...
Tulus cintaku...
Menyesal ku akui tak terima cintamu,
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku,
Menyesal ku akui tak terima cintamu,
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku...
Terlambat ku akui berertinya dirimu,
Kerna hanya dirimu,
Sanggup cinta penawar peritku,
Sanggup cinta pengusap tangisku....


apa motif ko senarnye?
erm.pape je lar kan. aku da ad orang baru. aku da x nk cam sebelum ni ag..
aku mintk ko x yah berharap ag ok. ko punye gurl skang ni pun cantik gak kan? ap yang ko nk lagi? 
jage ye bek2 ok..
aku dan ko?
akan selamenye jadi kawan
thanx

lari dari tajuk btol.
motif sebenarnye nk bagitau, agak  xley than nan markah DIGITAL LOGIC!! 
kenape saya x ley jadi cam owang len, yang otaknye agk fresh to!erm..!

ape ape pun kena berusaha lebih!!
CHAIYOK CHAIYOK!! 

AWAK..AP YANG SAYA BGTAU SEMALAM TO N YANG AWK TEKA TO ADALAH BTOL SEBANARNYE..SEKARANG SAYA DA MALU NAN AWK.....SORRY SEJAK KEBELAKANGAN NI SAYA AGAK LEN CKIT....


handphone sy tadi vibtare dan kuar lagu run this town.. igt kan cinta sy kol..agk lmbt r nk pi agkat, cam xde mood..sesudah da dapatkan hp to,, rupenye MAK sy yang kol, agak air mate pun melelir r kan!!! peehhhh..x di sangke.agak sekian lame dia x kol, igt kan da lupe anak!! hee..sorry mak.. dia tnye td, adik ad duit lg,sy pun berkate yah xde duit ag, duit yah hbis kat makan je,nak swoh bdan ni gemuk cam angah.then mak ckap, mak anto ko kat cne bkn swoh makan.ahaah ad ke ptt.kejam sgguh.. agak cam gumbire lar kan dapat cakap nan mak!!!! 

saya nak blik rumah saya!!!!!!!!
mom!! wait for me...mish banget sama kamu mummy!! <3
  

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ