Jan 12, 2011

copycats




i hate being nice with people who pretend that they likes me too.
i hate people who talk shit behind me.
i hate people who trying to hurt me once
i like to talk a things.
depending on my mood at that particular moment.
i HATE COPYCATS -,-
too much

sayakan tak suka orang ikut cara saya.
saya tak suka orang ikut style saya walaupun yang entah pape ni.(tapi nak ikut jugak)
saya tak suka orang ikut cara saya cakap.
saya tak suka apa yang saya nak buat,  dia nak jugak.
saya tak suka apa yang saya ada  dia nak jugak.
saya tak suka orang kongkong saya.
saya da tak suka diri saya sebab orang lain da boleh tiru saya.
saya tak suka pembelajaran matematik(tibe tibe).
saya tak suka orang yang bermuka muka.
saya tak suka orang yang gila glamour.
saya tak suka bila saya marah, sebab saya akan marah boffie jugak.
saya tak suka kasut saya sebab dia da rosak.
saya tak suka bilik diasrama saya sebab bilik nya kecil.
saya tak suka bila orang bohong saya.(tell me the truth laa dear)
dan saya tak suka laa benda yang boleh buat saya memekak yang boleh mengeluar kan benda yang kesat didalam hati(saya suka pendam)

tak boleh ke jadi diri sendiri. sumpah doe aku tak suka orang ikut cara aku macam orang lain, kawan kawan diorang yang suka benda yang sama. like twin gitu. eeeuuuwww. geli ja. tak boleh ke get ur own style n cari benda yang tak sama dengan aku. huh!! tak boleh bla doe. fadup gila dengan kau. MENYAMPAH!!!!!!!!!! 

DAN BOFFIE, awak jangan aa terasa hati, yang pasal 11.1 to bukan sebab saya berubah. saya still sayang awak. too much tauk. tak semudah tu saya boleh berpaling dekat orang lain. awak jangan aa terlalau manja kan saya. tengok macam sekarang kan. awak sendiri da makanhati dengan cara saya. tolong marah saya or buat somthing yang boleh buat saya sedar diri sikit. 

just be your self dude -,-

The End, ZANA. :)

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ