Dec 16, 2010

kenapakah ea dengan aku hari ni. tidur pukul 2a.m, then bagun pukul 5a.m lebih gitu aa. berapa jam saja aku tidur, ish!. kejut bf  tak geti nak pickup dia punya fon to, ish. jeles orang lain dapat tidur dengan nyenyak!!  omg! bagun pagi pagi cam tak tau mau buat apa sey. like orang yang tak da hala tujuan -,- serious! mata ni still ngatuk agi.nak tidur again again again n again! dan nanti agak petang sikit mau meet sama boffiie, mau buat kija. hopefully dia dapat tolong. agak da menimbun kija ni. tapi dia sendiri pun belum buat dia punya kija uhh? hmm. bila kah masa untuk aku tidur balik ni. always risaukan pasal assignment!!  

just shut ur mouth n get ur own privacy dude. -,- aku tak kan sebuk hal kau lagi yang tak seberapa tu. pape pun aku mintak maaf dekat kau walaupun dengan cara kau cam tu. think positive ok.

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ