Nov 24, 2010

DUA TIGA MENJAK NI

now banyak benda nak diceritakan. xtau mana nak cerita yang mana dulu. 
ok 1st, hari raya haji aka raya korban (lembu) wah! seronok gitu lorh, nampak lembu depan mata, jiran sembelih lembu dekat halaman rumah dia jaa, x penah dibuat orang laa kan, rumah to hlaman nya kecik pak cik, tapi x pe lar boley jadi hidangan untuk menghakis kebosanan ni kaaann. tapi sayangnya pada itu jam hujan pulak! ish, baru nak snap snap dengan kau lembu. kacau line btol. tengok dari jauh pun x pe lah, tapi lembu to  segan, so dia menghadap kan bontot nya sahaja. haa. nasib lar kan. dan petangnya pergi rumah sedara, ada orang merisik, so makcik pun makeup kan, makcik cakap ni jangan salah merisik sudah, hahah. lawa sangat kot?? hee ko ni angakat bakul sendiri laa kan, x malu ea. lalalalala tapi memang kot?? heee so cam datang makan jaa, yelar dijemput memang untuk itu jaa kan x ley nak tolak, rezeki -,- Dan seterusnya pergi ke rumah nur shazana ibrahim want to see her?? just click at this link. http://www.facebook.com/ns3108 , pergi ke rumah dia sebab ada tempah kasut, cam mak cakap aku ni suka benda yang mengarut garut, so cam teruja mau meet sama tuan yang buat itu kasut, cam budak kecik punya design laa kan, suka gilak! but cam ada x kena dengan itu kasut, but its ok, ley terima dengan seadanya.

 ini budak, pagi pagi sudah datang membawa keceriaan dirumah, love u laa cumel
dan sekarang camera aku penuh dengan gambar budak cumel ni
nama dia nur farah amirah


posisi pada pandangan jauh, kalau nak tenguk kena pakai teropong 0,0



 http://www.facebook.com/album.php?aid=19599&id=100000097654807


2nd,18 hari bulan 11. hangout with my super duper darling, qiela dan zarul hafiz
keluar hanya untuk berjumpa dengan my bofie ja ok, haa, kuar pergi ke jusco, sampai sana cepat ingat kan mau tempah tiket agak awal, ada laa dalam pukul 1 ahaha cam ape je kan, then sampai sana, bapak r, giler ramai orang laa kan, then terus bli tiket yang pukul 4:20 p.m cerita HARRY POTTER!! hahah dapat sit yang agak depan 3rd hadapan punya. haha ap sey, kejam sungguh, sakit tengkuk tengok. da cam tengok cerita hantu da tengok dengan cousin qiela ni. hhha sampai bertutup muka nya. agak kelakar laa kan. dan disana saya diperhatikan, hahah apakah? perlukah begitu?? kepoh sangat laa kan. saya tau saya couple dengan member awak, so x payah laa kawan awak nak buat cam to. eeeuuuwww. akan tetapi saya tetap happy keluar bersama orang yang tersayang! thanx sayang belanja saya dan keluar dengan saya, dan menyusah kan awak jaa kan datang jauh jauh semata mata mau buang masa bersama saya. auuuuwwww. berbunga bunga hati saya dapat kuar dengan awak dan dapat jugak awak jumpa parents saya! cam mereka da merestui hubungan kita. wewit!  x boleh bla sey ayat! geli aku. 
gambar yang telah diambil:-
my cousin
nur zahirah aqilah

my superb!

love you dear. *,-


3rd, 19 hari bulan 11. my mom birthday! 
very cool ok.  ada doa selamat cikit. but ari itu cam x berapa suprise laa kan, mak balik awal dan aku yang kena marah sebab x pandai nak jage line, pedulik laa kan, perancangan still bjalan seperti biasa. party tu agak sderhana jaa kan, ajak sedara yang terdekat jaa. but meriah bagai nak mampus! memandangkan besday saya pun bulan 11 juga, mak cakap sambut sama sama, saya pun ok kan ajaa tapi da bisik kat mak ' yah mau kek yah seorang' auuww. best ok kalau dapat melantak kek seorang diri dan dapat mengemuk kan badan.wuuhhuu! now saksi kan besday gurl:-
garlic bread. sedap giler meh
walaupun agak hangus -,-
MY MOM WITH KAK KOLIN(SEDARA PUNYA ISTERI)



20 nov
pergi melaka bandar bersejarah, tapi sayangnya tak pergi jalan jalan plus shopping, gerak da lambat, petang gitu, pergi sana just amek barang jaa.

dila. cantik? memang r.
sepupu saya

itu jaa kot stkat ni... merepek jaa

0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ