Oct 28, 2010

yesterday -,-

jamuan club multimedia, bunyi agak best kan, wow!!!! agak teruja gak nak datang lar kan. tapi agak perancangan nye x best! yang agak huru hara kat wall mimuc uh, agak gempak lar kan, cam sume nak datang je, legend lar ape lar, wah! best nye, x sabo nak meet sama mereka. cam ane lar rupe mereka kan, tengok dalam pict agak garang. faiz cakap datang kul 6, agak cam klang kabut lar kan,, ptang to aku tido agak nyenyak! tapi nape ko kejut aku!! aku baru nak rehat tauk! errrghh!! tapi x pe lar kan, dapat gak aku tarik nafas aku panjang panjang kat luar uhh untuk teman ko, nek van kunyit a.k.a van sekolah kate budak budak poli aku ni,agak pelik, mane ntah diorang dapat name 'van kunyit' huu. xpernah aku dengar kat JB kan. dalam van uhh aku diam kan diri tengok jalan raye, errrgghh!! cam nak keluar terjun dari van uhh!! hanye ALLAH je tau perasaan aku time to. sorry, bukan aku sengaja x nak layan ko, mungkin ko cakap aku marah ko kan. aku mintak maaf sangat! fikiran aku lapang sangat time uh,  fikiran aku  melayang ntah kemana, cam x nak balik pada yang asal. kenapa ye 2 3 hari ni cam uh, sampai dia pun pasan?

kenapa lar pakcik ni bawak agak lambat, cam kure kure ye anak anak! pakcik, saya da lmbat tauk! x sabo mau pi jamuan to, sampai poli dalam kul 6, agak berlarian lar aku nak masuk ke kamsis(ostel). otak aku pikir kan baju untuk jamuan to! tapi hampeh, faiz cakap pakai suar je! x best nye!! tetibe faiz cakap jamuan pas maghrib.setengah jam kemudian, faiz cakap jamuan lepas isyak!! ape punye perancagan lar kan. suruh datang awal, tapi sorang pun x nampak, ca biskut chipsmore lar kan. batang hidung sowang pun x nampak, cam xde ap yang belaku. cam ane lar AVA ni nak maju.

hanye ni lar gambo yang sempat diambil: nikmati lar o,0

ahli club multimedia ( ada yang xde)
awak jangan jeles ok

wewit! aweks aweks
tolong menolong amalan mulia
sememangnye saya xde, yang agak pemalas nak tolong.
manyak sangat tangan kat citu, agak menyemak je kan, aku datng hanye nak makan sahaja! hahah


kasihan zemy(baju biru) lapo ye.agak sopan lar kan


budak laki yang skang baru muncul, hadirkan diri untuk makan
ofcourse lar kan, da bayar kan ye x? chill -,-


oit! ingat lawo ke. haa.
agak buruk lar kan pict ni
thanx faiz,bler mase lar ntah ko amek ini gambo,dengan muke x ley bla uhh,ish


posing yang same+birthday yang same+wane baju yang same(lebih kurang lar to)+1 klas yang sama
 pijanto dan si comel(geram doe aku tnegok ko)

itu saje gambarnye.

ad cter lagi,pasal semlam gak, awal pagi awak meseg saya, awak suruh saya doa kan awak, bab awak kate awak nk exam da pada hari semlam.sory awak. sekarang saya x amek tau pasal awak, sampai awak da final pun saya x tau.haha ap punye kawan lar kan saya ni. saya akan doa kan awak semoge berjaya ok, GOOD LUCK sahabat ku. mesti awak kecik hati kan atas ape yang berlaku semenjak ni, bukan saya yang mintak, pape pun saya mintak maaf.


TODAY

sayang saya kat awak , makin bertambah! 
mood saya ok hari ni,
tapi agak kesunyian lar kan, roomate xde, dia pi kl da. tinggal lar saya nan budak comel ni. 
mau tido awal, esok mau bangun awal, dalam kul 4, agak pagi lar kan
wah! nak wat ap je kan subuh subuh uhh..




0 comments:

Post a Comment

Dilahirkan : Oleh NADIAH ADNAN ღ